keresés

bejelentkezés

név

jelszó

Kommenteléshez be kell jelentkeznie, ha még nem regisztrált, kérjük kattintson ide!

kategóriák

marketing PR kommunikáció reklám elektronikus média stratégia üzletvitel employee branding marketingkommunikáció piac nagyvállalati kommunikáció publikációk sajtó események web direktmarketing

archivum

galéria

ysdfasf fasdf asef
sdf efef asfd asdfdf

A jövő válasza: A fogyasztó belép a játékba

29

KEDD
posted by: Mezriczky László 2010. november 29. kedd 13.45

afasdf

Új generáció nőtt fel, tagjai az interneten vásárolnak és saját közösségük véleményét fogadják el. Milyen marketingeszközökkel érhetjük el őket hatékonyabban?

Egyre erősebben érződik, hogy változások elé nézünk. No, nem a politikaiakra gondolok, azok mennek a maguk útján, kisebb-nagyobb mértékben befolyásolva hétköznapjainkat, benne a vállalkozások boldogulásának lehetőségét. Sokkal inkább az érződik, hogy valami alapvetően át fog alakulni a következő évtizedben. Valami, ami évtizedeken keresztül alaptételként égett a generációkba és most nagy esély van arra, hogy benne a vállalkozások boldogulásának lehetőségét. Sokkal inkább az érződik, hogy valami alapvetően át fog alakulni a következő évtizedben. Valami, ami évtizedeken keresztül + tovább

Tetszik komment (71)
marketingkommunikáció, stratégia

Marketing ABC: Kérdezze a közösséget!
minden cikk 740 karakter

22

HÉTFŐ
posted by: Mezriczky László 2010. november 22. hétfő 15.10

Új generáció nőtt fel, tagjai az interneten vásárolnak és saját közösségük véleményét fogadják el. Milyen marketingeszközökkel érhetjük el őket hatékonyabban?

Egyre erősebben érződik, hogy változások elé nézünk. No, nem a politikaiakra gondolok, azok mennek a maguk útján, kisebb-nagyobb mértékben befolyásolva hétköznapjainkat, benne a vállalkozások boldogulásának lehetőségét. Sokkal inkább az érződik, hogy valami alapvetően át fog alakulni a következő évtizedben. Valami, ami évtizedeken keresztül alaptételként égett a generációkba és most nagy esély van arra, hogy benne a vállalkozások boldogulásának lehetőségét. Sokkal inkább az érződik, hogy valami alapvetően át fog alakulni a következő évtizedben. Valami, ami évtizedeken keresztül + tovább

Tetszik komment (13)
marketing, internet, piac

Támogatás: A siker részese lehet Ön is,
avagy a szponzorálás nem csupán adomány!

17

CSÜTÖRTÖK
posted by: Mezriczky László 2010. november 17. csütörtök 17.30

cikk
Új generáció nőtt fel, tagjai az interneten vásárolnak és saját közösségük véleményét fogadják el. Milyen marketingeszközökkel érhetjük el őket hatékonyabban?

Egyre erősebben érződik, hogy változások elé nézünk. No, nem a politikaiakra gondolok, azok mennek a maguk útján, kisebb-nagyobb mértékben befolyásolva hétköznapjainkat, benne a vállalkozások boldogulásának lehetőségét. Sokkal inkább az érződik, hogy valami alapvetően át fog alakulni a következő évtizedben. Valami, ami évtizedeken keresztül alaptételként égett a generációkba és most nagy esély van arra, hogy benne a vállalkozások boldogulásának lehetőségét. Sokkal inkább az érződik, hogy valami alapvetően át fog alakulni a következő évtizedben. Valami, ami évtizedeken keresztül + tovább

Tetszik komment (157)
marketingkommunikáció, stratégia, internet, piac
© ISPIRO Consulting Kft. 2010. Minden jog fenntartva.